Unutulmaya yüz tutmuş en güzel hatıraları bize hatırlatan enfes bir kitap. Kitabi elinize aldığınızda nasıl aktığını farketmiyorsunuz bazende bi mektub değilde kendinizi bir monologun içindemiymişsiniz gibi hissediyorsunuz sevgili dost diye başladığında sevgili dostun kendiniz olduğu kalbinizde cereyan ediyor.. bi kere okunasi değil kütüphanede durmalıkta değil başucuna konmalık..