·137 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Şubat 2018 16:57 #spoiler #
Bir buçuk kilo ekmek yediği için adama söylemediğini bırakmadı ya hain kadın.
Tamam açlık her yerde açlık da ..çok içim acıdı :(
Büyükbaba kızının tanımıyla "fil" dir ..İri cüssesiyle yola düşer sabahın altısında. .Filler mezarlığına ulaşmak için ,öldüğünde cesedi yanlız kalmasın, ardında kalanlara yük olmasın diye :(
Küçücük bir vicdan hikayesi ..
Yaşamı sorgulamak için okuyunuz efendim ..
Büyüklere saygıyla. .