"İnsanların benden almadığı tek şey, çocukluğumdu."
Dört kitaplık serinin ilk kitabı bende unutulmaz bir etki bırakmıştı, ama ne yalan söyleyeyim ikinci kitap çok daha etkileyiciydi. Kitap sürükleyici ve merak uyandırıcıydı, üstelik yazar karakterleri o kadar iyi yansıtmış ki kitabı yalnızca okumadım adeta yaşadım. Son satırları bende farklı duygular uyandırdı. Kitaptaki en sevdiğim karekter ise ilk kitaptan farklı olarak Alaz Altuğ Sipahi'ydi. Yaralasar - 2Maral Atmaca