·110 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Nisan 2025 01:43 Spoiler içerir!!!!!
Meursault un annesinin ölümünden hemen sonra gündelik yaşantısına dönmesi, normal şeyler yapması bence bir sorun teşkil etmiyor çünkü insanlar bağ kurabildigi insanların gidişiyle ya da ölümüyle üzülür ağlar ancak adam öldürdüğü gün ile hissettifi seylerin annesinin cenazesinde ki hisleri ile aynı olması parçaları birleştirdi. Annesiyle de bağ kurmamış öldüreceği adamla da bu yüzden acımasızca sıktığı beş kurşun onun için önemsizdi. Ölümü bu kadar sıradan görmesi bence hayatın değerini bilmemesiydi. Belki annesiyle daha çok bağ kursaydi, yaşadığı hayatı öylesine yaşamak yerine güzel anılar biriktirmiş olsaydı ne annesinin cenazesinde bir yabancı gibi olurdu ne de cinayet işlerken kanı soğuk bir katil olurdu. Hayatin önemini, sevmeyi sevilmeyi bilmeyen bir karakter olarak gördüm. Mahkeme salonunda onu seven ve düşünen insanları ve yargıcın, diğer insanların ise nefretle bakışından sonra kendini tanıdı. Çünkü şimdiye kadar yaşadığı her şeyi normal saniyordu. Ve yaşadığı hayatın değerini anlayıp, idam kararının değişmesini istemesi bu yüzden. Ne kendini ne de diğer insanları tam anlamıyla tanımıyorsun çünkü.