“Keşke’nin dini, mezhebi, siyasi görüşü olmaz.
Keşke, özlem ya da pişmanlık ifadesidir, acı çekenlerin, hatalarını görenlerin ortak kelimesidir.
Keşke, yanlış kararlarınızın çektirdiği sancıdır, kalbi kanatan isyandır.
Keşke, elden gidenlere, yitirdiklerinize yaktığınız ağıttır. Dizlerinizi dövdüğünüzde geride kalan acıdır.”
Boğazım düğüm düğüm oldu kitabı bitirdiğimde.
Sema Soykan’ın okuduğum ilk kitabı. İçi bilgi dolu, kalemi muhteşem…
Dilerim KEŞKE’ler hayatımızda olmaz. Vatanımız için Keşke demeyiz…
Sema SoykanKeşke