10/10
·54 syf.··
Beğendi
·
2025 12. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 05 Nisan 2025 01:01
Bu kitap gerçekten çok güzel.Çok kısa ama içinde derin duygular barındıran bir eser.Stefan Zweig okumayı gerçekten seviyorum.Tam bir olay işleniyor.Ne olaydan öncesini ne de sonrasını merak ediyorsunuz.Başlarken derin bir anlatımı yok ona rağmen içine girebiliyorsunuz,kitabı bitirdiğinizde de devamı ne acaba diye bir soru işareti kalmıyor kafanızda. Bu kitap aslında tam da adı gibi içsel mecburiyetleri çok güzel konu almış.Bize varlığımızdan itibaren dayatılan mecburiyetler yüzünden insani duygularımızın belli bir kalıp etrafında şekillendiğini çok net şekilde işlemiş. Normal hayatta da öyle değil mi,kendi hayatımız hakkında kararlarımızı alırken gerçekten istediğimizi değil,kararın karşımıza çıkaracağı sonuçları düşünürüz.Halbuki insan bu kısa hayatında gerçekte ne istiyorsa onu yapabilmelidir!
Edebiyat
MecburiyetStefan Zweig · Mavi Çatı Yayınları · 201875,2bin okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.