·554 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Şubat 2018 19:36 #kitapyorumu
Yazarın okuduğum 3. Kitabı ilk iki kitabına göre çok fazla duygusallık,şiirsellik vardı,biraz fazla uzatılmış gibi geldi,ama anlatılmak istenen konu getçekten çok güzel.
*Dini,baskı üzerine yaşayan küçücük bir çocuk ,ailesinin yüz çevirmesi ile başka bir kimlikle yaşamaya başlar.
*Yeni hayatında o artık Barlas tır ve geçmişi onun için acıdan ve ablasının hasretinden başka bir anlam ifade etmez.
*Aşkı Nesil ve Ekinle bulup hayatını artık rayına koyan Barlas, kitabın sonlarına doğru ablasına kavuşur.