Uzun zamandır bu kadar nahif ve güzel aşk romanı okumamıştım. Popüler "Aşk ve Gurur" klasiği kadar değer ve ilgi görmeyi hak ediyor bence. Yazarın anlatım dili ve kurgu o kadar akıcı ki kitabı bir gün içinde bitirdim. Marianne de Philip de çok çok tatlı karakterlerdi. Bitmesini istemediğim o kadar tatlı bir kurguydu ki sımsıcak hissettiren böyle nahif tatlı aşk romanları bulmak artık çok zor. Günümüzde aşk romanı diye okumaya kalktığımız kitapların çoğu erotizm dolu. Aşk diye erotizm ve cinsellik okutuyorlar. Bu kitap her yaştan her kesimin severek, rahatlıkla okuyacağı, okutacağı bir kurgu. İçinde erotizm hiç yok. PDF olarak okudum ama o kadar beğendim ki kitabını alıp kitaplığıma ekleyeceğim.