Puan vermedi·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Aralık 2017 00:13 Kitap bir ders çikartılcak bişey değildir. Bir psikoloji kitabıydı. Böyle olduğunu bilmiyodum. Klasik oldugu için okumadan önce beklentim büyüktü ve dürüst olmak gerekirse kitabi büyük bi zevkle okudum, baya zevkliydi ve ilginçti ama bitirdiğimde çok saçma bitti dedim. Ama üzerinde biraz düşündükten psikoloji kitabı olduğunu farkettim ve buna göre yargılayınca gerçekten iyi bir psikoloji kitabı olduğunu farkettim.