Kitap bir kadının bir erkeğe olan aşkının yanı sıra;aşk,hüzün, yalnızlık, fedakarlık ve acı en sevdiğim yazarlardan olan Zweig 'ın muhteşem karakter analizi ile son derece akici ve etkileyici bir dille anlatılmış. Kitabı 2 yıl aradan sonra tekrar okudum ve aynı duyguları ilk okuduğum andaki kadar yoğun hissettim,bu da Zweig 'ın muhteşem bir yazar olmasindan dolayı sanirim