Puan vermedi·140 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ocak 2024 16:23 Varoluşçuluğun ilk romanı kabul edilen bir saheser yeraltından notlar...
Kitabın birinci bölümü monolog şeklinde, kendi iç dünyasında kendi deyimiyle "yeraltında ",ikinci bölümü ise gençlik yıllarında arkadaşlarıyla yaşadığı tatsız anıları ve ikinci plana atılmışligini anlatıyor. Kendi bilinçaltında bir hesaplaşma, kavga, kendi egosunu ezmeye çalışma, Yalniz ve huysuz bir adamın kendiyle konuşarak yüzleşmeye çalışması adeta.
O kadar çok satırın altını çizdim ki size maalesef çok azını yazabildim, kitabı bitirdikten sonra ise ilk şunu düşündüm;163 sayfaya bu kadar derin ve anlamlı cümleleri nasıl işleyebildin Dostoyevski