Genelde öykü ve romanlarını okuduğumuz Zweig bu sefer üç menkıbe (dini hikaye)ile karsımıza çıkıyor, menkıbelerin ikisi kutsal kitaptan üçüncüsü ise bir hint efsanesinden alınma. Ben yine çok sevdim,yine bitsin istemedim.Eserde Harran ve Ağrı dağının geçmesi de nedense ayrı bir mutlu etti beni:)