Bu kitaptan beklentim biraz yüksekti ama bu kadarını beklemiyordum. Muhteşem, dolu dolu ve sarsıcı bir kitaptı (sadece sonu kötüydü bence). Bu kadar az okunmasına şaşırdım. Japon edebiyatında okuduğum en iyi kitap bu artık. Daha iyisinin de kolay kolay geleceğini sanmam.