Öncelikle uzun zaman sonra bir kitaba gönül rahatlığıyla ve tamamen kendi kanaatimle 10/10 diyorum.
Üstelik sadece kıymetli bir isimden, doğum günü hediyesi olarak gelmiş olduğu için değil.. kendi anlamı itibarıyla.
Bir kalenin büyüsüne kapılıp, olası bir savaşın hayaliyle ömrünü çürüten Drogo’da kendimi buldum. Gençliğimize ve daha bolca zamanımız olduğu fikrine kapılıp neleri erteledik, yitirdik ve yitirmek üzereyiz. Hazinemiz sonsuz değil, idareli ve bilinçli tüketmeliyiz.
Akışında nice Drogo’lar, Ortiz’ler ve Simeoni’ler var. Hangi cephede ve nasıl kazandığımız, neyi kazandığımızdan çok daha önemli.
Okunmalı..