Hayvanlar için yasal yollarla hak arayan Polonya’nın bir köyunde emeklılık hayatını yaşayarak ve cıvardakı evlere göz kulak olarak geçiren yaşlı bır kadının ağzından dınlıyoruz hıkayeyı. Hayat,astroloji,vicdan,hayvan hakları, dogrular yanlışlar ne varsa sorgulamalar yapıyor. Bazen hangımız onun gıbı hıssetmıyor onun ıstedıgını istemıyoruz ki dunyadakı onca zalımlık ve haksızlık karsısında? Sonu şaşırtıcı ıdı ama ben bu kıtaba bayıldım keyıf aldım mest oldum. En sevdıgım kıtaplar arasında ılk ona gırdı bıle.