Açlık üzerine yazılmış,her sayfası illüstrasyonlarla bezeli,iki güzel Murakami öyküsü. İlk öyküde açlıktan fırın basan iki gencin,ikinci öyküde ise yine açlıktan,içlerinde karşı koyamadıkları suçluluk duygusuyla, Mc Donalds’a saldıran bir çifti okuyacaksınız.
Keyifli iki öykü için ayıracak yarım saatiniz varsa tavsiye ediyorum.