İnsan sadece en sevdiğine “hayır” der. İnsan sadece en sevdiğine zulüm eder.
Edebiyat
··1 alıntı·
1.773 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Oysa insan en çok da en sevdiğine değer vermeliydi...
Kaybetmeyeceğini sandığı için sanırım
Geleceğin Kitapları
Gönderi Sahibi
Büyük olasılıkla. Katılıyorum size