·408 syf.····Okunma: 06 Nisan 2025 15:10 Ma'nın el uzatmasıyla , Mina'nın tırtıldan kelebek misali dönüşümünü 'Seyir' etmek zaman zaman keyifli, ilham verici ve merak uyandırıcı olsa da, gereğinden fazla uzatılmış , mevzu sündürülmüş demek yanlış olmaz sanırım. Bu yüzden sıkılabilir veya yarım bırakabilirsiniz kitabı , çünkü bende ara ara ''acaba kitabı yarım bıraksam mı? '' diye düşünsem de okuduğuma değdi ve kitabı bitirdimmm :)
Dipteysen, yorulduysan, tekrar ayağa kalkacak gücü bulmak için bu kitabı okuyun! inanın yalnız değilsiniz.
iyi okumalar dilerim