Puan vermedi·440 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Şubat 2018 01:38 Harika bir romandı.Okurken yaşadım ve istedim.Bir Gülçiçek,Aşena,Umay ve Gülce olmak istedim.Saflığın ve sevgiyi en içten yaşamalarına imrendim.Hz.Ademin edebi,Hz.Nuh'un şükredişi,Hz İbrahim'in teslimiyeti.Rabbim bizlere de nasip etsin iNŞAALLAH...