·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Nisan 2025 16:54 Bu kitabı bu kadar geç okumaya bıraktığım için kendime çok kızıyorum. Tüm milletlere, tüm dinlere, yaşayan ve yaşamak isteyen tüm insanlığa bu kitap bir rehber. Sade dili ve hikayelerle harmanlanmış olması anlaşılır kılıyor. Süslü ve ağdalı dilden uzak basit bir şekilde anlam arayışlarına, bireysel ya da toplumsal amaçlara çok güzel değiniliyor. Kitapta da anlatıldığı gibi bir ışık yanıyor insanın içinde. Finlandiya toplumu üzerinden anlatılması sadece bir örnek, anlatılanların evrensel olduğunu okudukça göreceksiniz. Mustafa Kemal Atatürk bu kitabı tavsiye etmesinin nedenlerini çok daha iyi anlıyor. Tüm herkesi okumaya davet ediyor. Okuyan ve unutanları tekrar tekrar okumaya davet ediyorum. Hatta kapı kapı dolaşıp bu kitabı dağıtmayı çok istiyorum.