Kelebeğin rüyası kozasından çıkana kadar…Soruları doğru soramadığımızdan, doğru cevapları da hep yanlış sorularda arıyoruz, onun için içimizdeki derin boşlukları dolduramıyoruz.
Sevgili Kardeşim Onur OBALI’ya ait olan bu kitabı bir solukta bitirdim. Benliğini kaybettiren dünyamıza derin bir ayna tutmuş, Kendimize sormaya cesaret edemediğimiz sorunları, iç hesaplaşmaları ve de unutulup giden “insanın” son çırpınışlarını sade bir dille anlatmış. Gerçekten de İnsan sormadan edemiyor. Neredeyiz ? Neresindeyiz bu hayatın ? Yazar, yitip giden anlamsızlığa dair soruları ve de sorunları bizlere farklı bir bakış açısı ile sunuyor. “Bir amaca bağlanmayan ruh yolunu kaybeder. Çünkü her yerde olmak, hiçbir yerde olmamaktır. Montaigne”