·208 syf.····Okunma: 12 Nisan 2025 23:49 Benim yazardan okuduğum ilk , yazarında ilk kitabı. Beynim biraz yandı fakat hızlı ve akıcı bir dili var. İlk 50 sayfa bu kimdi bu nereden çıktı diyerek geçti. 50-100 sayfa da akmaya başladı, olay nereye gidecek diye merak ettim. 100-son sonuç ve varoluşsal sancılar. Adı gibi tatlı ve sıradanlıktan tamamiyle uzakta olan eğlenceli bir kitap. Farklılık isteyenlere tavsiye edebilirim. Kitap kahkahalar attırmıyor fakat bıyık altından güldürüyor okuyucu.