Ben bu yaşıma kadar, böylesine güzel yazılmış kaç kitap okudum acaba hatırlamıyorum. Ama hem okuyup hem de ağladığım sayılıdır. Bir kitap bu kadar mı işler yüreğe. Bir kitap bu kadar mı... Neyse söylemeyeceğim okumayanlar adına, okuyup anlasınlar onlarda...