·214 syf.····Okunma: 12 Nisan 2025 22:53 Kitap dil ve anlatım olarak ne kadar akıcı olsa da ben bu aralar yoğunluğumdan dolayı çok parça parça okudum ve bu yüzden olayın içine giremedim.İlk başlarda ne olduğunu tam anlamadığımız bir gidizemi bize sorgulayıcı bir şekilde anlatmış ve her bölümünde farklı bi sorgu konusu bulmuş diyebiliriz.Bunu yaparken fantastik ögeler katması enteresan olmuş.Ben okurken ilk başta tam anlamını anlayamadığım çoğu olay ve yapı unsurunu ilerleyen sayfalarda anlamlandırdım.Kısa olduğu için zaten bunu yapmam da uzun sürmedi.
Kitabı ben çok da beğenmedim.Parça parça okuyunca hem olaya adapte olamadım hem de başından kalkmadan okutacak ve gerçekten merak uyandıracak cinsten değildi benim açımdan.Yine de verdiği mesajlar,yaptığı iç hesaplaşmalar ve kendini sorgulatması güzeldi bence.Sakin bir zamanda oturup gerçekten odaklanarak okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.