Türkçe kitap okumanın tadı bir başka.Yabancı yazar okurken de keyif alıyorum ama türkçe yazar okurkenki o edebi tat hiçbir yerde yok.Ayfer tunç'un bu kitabında da yer yer şaşırdım , üzüldüm, sevindim, özlem duygusunu tattım bazen kalbim çarptı heyecandan. Okurken hikayeyi kendimi gerçekten oradaymış gibi hissettim.Her öykü ayrı bir zevk ve duygu hissettirdi.Bitmesin kitap diye yavaş okumaya çalıştım.Bilmem siz de benim kadar sever misiniz ama bir deliler evinin yalan yanlış anlatılan tarihini ( Bir Deliler Evinin Yalan Yanlış Anlatılan Kısa Tarihi ) okuduğumdan beri hayranım Ayfer Tunç'a.
Hiç tanışmadıysanız bu yazarla, muhakkak şans verin derim.