R

@Ruya_Erdem
Yerin altının üstünden daha iyi olduğunu bilemeyiz...
Puan vermedi·210 syf.··
2025 65. kitabı
Öncelikle kitabı çok beğendim. Şöyle ki hayattan bıkmışsanız, hiçbir şey yapmak istemiyorsanız ya da bütün kötülükler benim başıma mı geliyor diyorsanız bence mutlaka okuyun çünkü maalesef şu an biz bunun yaşanmasını istemiyoruz diye hayat da durmuyor tam tersine süratle günler, aylar,yıllar akıp gidiyor. O yüzden hayatı durdurmaya değil dolu dolu ve değer verdiklerimize verdiğimiz değeri göstererek geçirmeliyiz. Çünkü kimse sizin göstermediğiniz değeri anlamaz... kısaca mutlaka okuyun. Kitapta yaşanan onca felakete rağmen adamın nasıl hâlâ ayakta kalabildiğine hayret edeceksiniz. İyi okumalar... Yu Hua
İnsan ve Duygular
YaşamakYu Hua · Jaguar Kitap · 202670,7bin okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.