·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Nisan 2025 16:28 Bir çırpıda okunacak akıcı ve etkili bir kitap
Her satırında cümleler, olaylar kafamda canlandı sanki öğrencilerin yerinde ben vardım. Öğrenciyken hepimizin hayatına dokunan bir öğretmen olmuştur illaki, bu kitap da bana lise yıllarında hem öğretmen hem de tabiri caizse rol modelim olarak gördüğüm hocamı hatırlattı.
Çok beğendiğim hatta ağladığım bir kitap oldu, sonu farklı yazılsa bu etkiyi bırakır mıydı bilmiyorum ama güzeldi。◕‿◕。