·111 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Şubat 2018 12:41 Çok akıcı bir dille yazılmış bir kitap. Günlük yaşama ve hayata öyle nesnel bir gözle bakılmış ki insanı zaman zaman düşündürüyor. Yaşamanın değerinden ama ölümünde kaçınılmaz olduğundan bahsediyor. Kitabı sevdim Albert Camus fikir öncülüğünü yaptığı absürtizmi işlemiş ve başarılı da olmuş. Keyifli okumalar.