İlk defa polisiye olarak tabirleyebileceğimiz bir kitap okumama rağmen çok beğendigimi belirtmek isterim.Konusundan bahsedecek olursam bilinmeyen bir kişi tarafından çok büyük sırlar taşıyan on kişiye Asker Ada'sındaki ıssız bir malikaneye gelmeleri için davet mektupları gitmektedir. Bu on kişi bu malikaneye giderler ancak onları çok farklı sürprizler beklemektedir ve sonuç olarak bu adadaki herkes teker teker ölür. Şunu belirtmeliyim ki kitabın sonunda bir itiraf mektubu bulunmaktadır. Bu itiraf mektubunda her şey açığa çıkar ancak bizler yani en azından kendi adıma konuşmam gerekirse bu kadar ustaca hazırlanmış bir plan karşısında hayrete düşüyoruz... Mutlaka okumalısınız...
Agatha Christie