"Eğer bu ismi sevmediysen kod adımı kullanabilirsin. Dört." "Dört mü? Türkçesini mi kullanayım?" "Türkçesiyle de güzel sesleniliyor. Kullanabilirsin." "Neden Dört?" "Anısı var," dedi hüzünlü sesle. "Acılarımızla kodlanırız.". Acılarla kodlanmak... Bu kulağa oldukça acımasızca geliyordu. Bunu yapmaktaki niyetleri askerlerine acılarını unutturmamak mı yoksa bu acılara tutunmayı öğretmek miydi? "Dört yaşında bir çocuğun ne acısı olabilir?" Gözlerini masaya dikti ve iç çekti. "Belki bir gün anlatırım. Türk kızı."
Sayfa 85 - Hilal Uluant - Yüzbaşı Robert·Kitabı okudu
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.