·336 syf.····Okunma: 19 Nisan 2025 01:47 Başta sadece 15 ilginç vaka okuyacağım sanmıştım…
Sonra fark ettim 15 pencere açıldı içimde.
Bazısı “ne yaşıyor bu insanlar?” dedirtti…
Bazısı ise “keşke böyle hissetmeseydi” diyerek içime oturdu.
Duygusal olarak yükleyici ama düşündürücü.
Çünkü en sonunda şu cümleyle kalıyorsun: Ben ne yaşıyorum ve bunu kim biliyor? En çok da şunu düşündüm delilik sandığımız şey bazen sadece çok fazla hissetmenin dışavurumu olabilir mi?