Teşekkür ederim değerli hocam🙏🏻, ben de ilk defa okudum susmakla ilgili o alıntıyı ve çok hoşuma gitti,ona binaen yazdım 🙏🏻. Her duruma cevap vermek marifet olsaydı,örnek almaya gayret ettiğimiz büyüklerimiz de aynısını yaparlardı diye düşünüyorum. "Aktif sabır" diye bir kavram var,bazı durumlar sabır gerektirir, feraset, basiret gerektirir.
Her zaman muvaffak olur muyuz bilmem ama, duamız; Rabb'im muvaffak etsin inşaAllah her daim.. 🤲🏻🌹☺️
Sırat-ı müstakimde daim olabilmek duasıyla inşaAllah 🤲🏻 🌺
Katkınız ve değerli yorumunuz için teşekkür ederim @EBruhaLa hocam 😇
Keyifli ve istifadeli okumalar diliyorum ✨☺️🤗