Farklı kültürlerden birçok insanı bir arada birden fazla olayla anlatan bir kitap akıcı fakat sıkıcıydı. Yazar tamamen kendi bakış açısıyla,Türkleri yererek yazmış. Okurken kendi kendime 'hadi canım biz Türkler hiç de böyle değiliz . Yazar abartmış ' dedim. Ama İzmir'e dair birçok şey öğretiyor. Bilinmezlerin arasından sıyrılmış bir kitap!