Puan vermedi·468 syf.··
2025 28. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 20 Nisan 2025 09:50
Sezgin Kaymaz'dan okudugum altıncı kitap "Geber Anne".İsmine bakıp aldanmayın bir vicdan azabı hikayesi aslında. Tipik bir Kaymaz romani gibi yine öte alem ile bu alem arasında gidip geldik. Zamanı,ölümü,yasamı sorguladık bol bol. Belki de bizim şu icinde olduğumuz alem, öte alemdir. Gerçek yaşam öldükten sonradır. Zaman diye bir şey var mı? Icinde olduğumuz ,geçmiş ya da gelecek..... Kime göre neye göre bu zaman bu dilimleri? İçinde bulunduğum zaman belki de geçmişten bir andır. Romanimizin kahramanları bir aile:Melek Hanim,Şükran Bey ve oğulları Tayfun ve Tufan. Bir de güzeller güzeli kimsesiz çocuğumuz Kerem. Tayfun'un on yedinci yaş gününde annesi Melek Hanım intihar eder. Bu olaydan sonra ailenin bütün hayatı degisir. Annenin ölümünden 17 sene sonra bir genç çocuk çıkar ortaya,Kerem. Ve bundan sonra fantastik diyebileceğimiz olaylar gelişmeye başlar.
Geber Anne!...Sezgin Kaymaz · İletişim Yayınları · 2024895 okunma
·
78 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.