·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Nisan 2025 16:12 Kitaba çok büyük bir heyecanla başladım ki öyle de devam etti sonuna kadar çünkü yazar öyle yazmış, yaratmış ki karakterlerin tanışma anları bile beni çok heyecanlandırmıştı.Bazı kısımlarda okuma hızım azaldı o da kitapda yaşanan olaylar dolayısıyla, öyle bir kişiliğim var ki kitap karakterlerine bile küsebiliyorum ama onları affetmem uzun sürmüyor.Kitapdaki aşkın yarım kalmış olmasına üzüldüm ama bir o kadar da karakterlerle kendimi bağdaştırdım.Ne kadar aşık olsan da o yaşayacağın aşkın sana zarar vereceğini bildiğin için kendini ondan uzak tutmak...Ama anlamadığım kısımlar oldu ve bu yüzden bu kitabi ileride tekrardan okunacak kitaplar rafına kaldırıp, diğer güzel aşk kitaplarını okumaya başlayacağım.Teşekkürler John Fowles bu sefer de Londra semalarında yaşanan buruk bir aşk hikayesini yaşadım.