Kötü
4/10
·784 syf.··
2025 2. kitabı
İlk kitap ne kadar güzelse bu o kadar kötüydü. 775 sayfa sürecek bir olay akışı da yoktu aslında. Benim için kitap Bella'nın Shannon'a saldırdığı anda başladı. Bella sevmediğim bir karakter olsa da kitabı hareketlendirdiği için ona teşekkür ettim. Olaylar çok sıkıcı ilerledi. Kitap aylardır elimde sürünüyor. Çok alakasız ve utanç verici sahneler vardı. Seksle ilgili her şey fazla abartılarak yazılmıştı. O tür sahnelerden rahatsız olan biri değilimdir ama her konuşmanın bel altına çıkması, herkesin ilişkisinin sadece cinselliğe dönüşmesi midemi bulandırdı. Ayrıca Johnny'in annesiyle babasının mutfak tezgahında seviştiği sahneyi okumak zorunda değildik gibi hissettim. Johnny'nin annesi anlayabildiğim bir karakter de değildi bu arada onu da eklemiş olayım. Hem Shannon'ı korunması için doğum kontrol hapına başlatıyor hem de oğluyla kızın sevişmemesi için habire baskı kurup onları gözetliyor. Shannon ve Johnny'nin üstünde kurduğu bu baskı beni çok rahatsız etti. Hayır madem kız korunuyor sen de artık seviştiklerini biliyosun ne diye tepelerinde dikilip kardeşlerine onları gözetlemesini söylüyorsun? İlk sevişmelerinde de odayı basıp prezervatif aramıştı yerde. Cidden çok saçma ya. Gabe karakteri hepten fiyasko. Kendisini birinci kitapta da sevmemiştim ama bu kitapta resmen nefret ettim. Cümleleri çok taciz edici. Şakaları komik değil ama komiklik adı altında sunuluyor. Lütfen gençlik kitaplarına artık "ee bi tane de şaklaban arkadaş koyalım" diyip karakter eklemek için eklemeyin ya. Kendisi Johnny'nin sözde en yakın arkadaşı ama arkadaşının sevgilisi olan Shannon'a sürekli iğrenç taciz içerikli beğeni cümleleri sıralıyor. Üstelik hepsini de Johnny'nin önünde yapıyor. Johhny rahatsız olduğunu belirtse de bunu yapmaya devam ediyor üstelik. Hiçbir erkeğin böyle bir arkadaşı kabulleneceğini sanmıyorum. Cidden midemi bulandıran bir karakter oldu. Bu kitapta Shannon ve Johhn'nin hikayesi bitmiş olsa da sanırım yazar başka Tommen erkekleri hakkında da yazmaya devam edecekmiş. Almayı düşünmüyorum merak da etmiyorum. İlk kitabın okunabileceğini söylemiştim ama vazgeçtim, kimsenin almasını önermem. Zaman ve para kaybı. Tüm kötü yorumlara da katılıyorum ve kitabı abartanları anlamıyorum. Eminim daha iyi gençlik kitapları vardır.
Duygu/Düşünce
On Üç'ü SaklamakChloe Walsh · Martı Yayınları · 20241,062 okunma
·
63 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.