Günlük hayatın soluğu eski haline döndüğü sıra, onun ölümü, tıpkı geçmişteki öbür ölümler gibi hızla başka bir ölüme değişiyordu, onu acımanın ve unutuşun karanlık ülkesine taşıyan bitimsiz bir gerçekler çağlaya­nına, tüh allah, ölümün anasını, diye haykırdı
Sayfa 38·Kitabı okudu
Edebiyat
·
38 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hiçbir şey anlamadım ama güzel bir şey anlatıyor galiba
Bir diktatörün hikayesini anlatıyor. Başkanın bir dublörü var defalarca onun yerine suikaste falan uğruyor hatta. Bir gün bu başkanın dublörü ölüyor. Başkan da işte ben ölürsem halkın tepkisi nasıl falan onu gözlemliyor. Onun ölümü için bu sözleri söylüyor kitapta