Kitabın bitmesine üzüldüm açıkcası, film izlemek gibi birşeydi bence... imkansız diye birşey yoktur sadece birşeylerin olma olasılığı daha düşüktür.. gerek tema gerekse olayların akıcılığı muazzam bir şekilde ilerliyor okumayan arkadaşlara tavsiye ediyorum eğer kitapta heyecan arıyorlarsa adres belli ‘olasılıksız’.. :))