Puan vermedi·268 syf.····Okunma: 09 Şubat 2018 23:35 İçimizdeki Şeytan kitabını nihayet bitirebildim.
Sabahattin Ali'nin okuduğum ikinci kitabı bu kitabı insanın içine yönelik, içindeki arayış,hayatın getirdiği zorluklara karşı toplumsal baskı ile kapana kısılma aradığını bulamama uzaklara gitme isteği en çok da hakikatlerden kaçma...
Karakterler Ömer ve Macide birbirlerini her ne kadar karakter olarak uymasanda sevmiş bu şekilde yaşamaya başlamışlar. Ömer kararsız,para düşkünü,zayıf iradeli yani düşüncelerinin peşinde gitmeyen içten içe hayıflanan olacak kötü şeyler için içindeki şeytanı suçlayan ama gerçeklere yönelip çaba sarf etmeyen biri..
Her şeye rağmen Ömer yanlış yaptığının farkında sadece kendini düzeltemiyor engelleyemiyor
Ömeri sevdim aslında bu kadar hata yapmasına rağmen bildim zor durumlarını yaptıklarını hoş karşılamasam da kitabın sonunda kendini düzeltmek istiyor. Bu yüzden kitap bitince Ömer'e değil Macide'ye kızdım Ömer'i kurtaramadı hatalarından en azından beklemeli ya da peşinden gitmeliydi Macide'nin her şeye rağmen Ömer bıraksa bile kendi evlerinde onu beklemesini isterdim
Bi de keşke Ömer İçinde ki Şeytanı Allahın kelamıyla tanıştırsaydı.Böylece yitip gitmezdi.
Bilmiyorum belki yorum yapmam nasıl olur ama kitaplar bittiğinde keşke böyle olsaydı demeden duramıyorum...