Öncelikle çok kolay okunan bir kitaptı kendisi. Yazarın kalemini çok beğendim. Eşini kaybetmiş bir annenin hikayesini anlatıyor. Üstelik seneler sonra öğreniyor ki eşi hasta olmadan önce onu bir başkası için bırakıp gidecek. O zamana kadar hiç değişmeyen kadın bir hayatı yaşamaya karar veriyor ancak karar verdiği kişi sonradan kendi öz kızıyla evleniyor. Şahsen ben kitabın kısmına çok şaşırarak okudum. Ama genel olarak kadın umutsuzluğunu, dönemin verdiği o düzeni sonuna kadar hissederek okuyorsunuz. Klasik okumayı özlemişim benim için güzel bir dönüş kitabı oldu.