·544 syf.····Okunma: 22 Nisan 2025 16:30 Daha önce Hitler'in yaşattığı zulümlerle ilgili birçok kitap okudum. Kitabın ilk 300 sayfasında aynı acılar, aynı süreç diye düşündüm. Tek fark bu sefer kahramanlarımız çok güçlü kadınlardı. İlk 300 sayfada hikayeye çekilmekte biraz zorlandım fakat son 200 sayfa inanılmaz etkileyiciydi. Tüylerim diken diken oldu, gözlerim sürekli doldu. Giriş ve gelişme bölümleri biraz uzun olduğunu düşünsem de sonuç bölümü inanılmazdı. Sırf son sayfaları için bile okunur. Tüm o acıları içinizde hissediyorsunuz. Kadınların bakış acısını yansıtıp, aşkı, savaşı, aileyi hepsinin çok tadında kullanıldığı bir roman olmuş. Okuma listelerine alınmasını kesinlikle tsvsiye ederim. Çok satan raflardaki kitaplardan pek haz etmem fakat ilk defa bir kitap beni şaşırttı diyebilirim.