·561 syf.····Okunma: 23 Nisan 2025 10:20 Benim düşüncem birçok seri gibi kötüleşen ağırlaşan bir seri kitap. Kitap gereksiz uzun ve %30'u fazladan yazılmış. Bu kadar uzun olmasına başta ve ortalara doğeu bazı bölgelerin olmasına gerek yok açıkçası. Spoiler vermemek adına yine yazmayacağım ama asıl konu başlangıcı ve gittikçe aksiyonun arttığı son noktalar olsa 5 yıldız olurdu. Yazarken yıllardır izlemediğim Türk dizileri geldi aklıma ilk sezon iyi 2. Sezon kötü aynen. 6. Kitabı da koydum kindlea ama bu seriden sonra olur muyum bilmiyorum okursam atlayarak okuyacağım. Bunun gibiyse zaman önemli çünkü. Ek olarak dizinin final sezonu çekilmeye başlanmış muhtemelen dizide göreceğiz içeridekileri konuyu