~ Benim de bir insan tarafım vardı Bakma böyle kötü olduğuma Benim de dileklerim vardı Benim de bir beklediğim vardı yaşamaktan Yeter artık vurma yüzüme çirkinliğimi Sen sevildiğin için güzelsin bu kadar Ben sevilmediğimden böyle çirkinim. ~
Alıntı
··1 alıntı·
886 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.