Kitap Yorumu..
Uzun zamandır bu denli etkilenmemiştim...
Neden çok konuşulduğunu şimdi daha iyi anlıyorum... "AŞK" ın aslında nasıl da hayatın ta kendisi olabileceğini anlatıyor Sabahattin Ali..
Raif Efendi ve Maria'yı unutmak mümkün olmayacak artık... <3 <3