Öncelikle roman seklinde degil ama belli bir olay örgüsünde anlatıldıgı icin de hem okuması kolay hem de edinilen bilgiler daha kalıcı. Sürekli bir bilgi verme çabası yok onun yerine olayları anlatıp yorumluyor ve bu sayede okuduklarınız aklınızda kalıyor. Fakat Ahmet Taşagıl icin sunu söyleyebilirim ki cogu kitabı birbirine fazlasıyla benziyor. Yani anlatımı ve anlattıgı seyler cok benzer oldugu icin cok farklı seyler öğrenmiyorsunuz. Ahmet Taşagıl ın bütün kitaplarını okumak yerine farklı yazarlardan okuma yaparsanız bilgi anlamında katkısı daha fazla olacaktır.