·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Nisan 2025 08:17 Bu kitabı Acar Baltaş’ın tavsiyesinden sonra edindim ve okumaya başladım. Keyifle okunan bir kitap. İkinci yarısından sonra ölümün kapıda olduğunu bol bol hatırlatıyor. Yaşadığın hayata senin kattığın değer önemli. Yoksa herkesin hayatı günübirlik… Terapiye gelmiş hastalarının hayatlarından örnekler sunuyor bize. “O halde sana ait olan bu ufak zaman diliminden doğayla uyum içinde geç ve memnuniyetle tamamla yolculuğunu. Tıpkı olgunlaşan bir zeytinin, düşerken kendisini yaratan doğaya ve üstünde büyüdüğü ağaca şükran duyması gibi.”