·422 syf.····Okunma: 26 Nisan 2025 13:40 İsveç’in yazları bu kadar sıcak olacağını duşünmezdim nedense :) kıtapta bunu bızım yazları yaşadığımız sıcaklıkla orantılı olarak derinden hissettim. Patrik ve Erika yıne baş kahramanlarımız ama Erika geri planda çünkü evlenmişler ve hamıle. Sonunda çok sasırmadım ama guzel bır polısıyeydı. Spoıler olacak ama ınsan psıkolojısı cok garıp anlayamıyorum anlayamacağım da.
Bir ınsan nasıl bır ınsana once işkence edıp acı verıp sonra onu ıyılestırınce kendınde Tanrının onu ıyılestırıcı gucuyle kutsadığını dusunebılır garip.