Puan vermedi·96 syf.··
2018 2. kitabı
Kitap 4 adet hikayeden oluşuyor, Zweig 'ın okuduğum ilk kitabı kendileri. Zweig ile ilgili yorumları okuduktan sonra daha önce neden okumadım acaba diyerek listeme ekledim ancak üzgünüm Zweig dört gün boyunca kitap elimde süründü , beklentilerimi karşılamadı. Kelime tekrarını geçtim cümle tekrarları oldukça fazla. Ha hikaye konuları güzel orası ayrı.Zweigı ilk defa okuyacaksanız eğer bu kitabından başlamayın derim
Edebiyat
MürebbiyeStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202132,9bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.