Kitabı çok büyük bir beklenti ile almıştım. Devamı nasıl gider bilemiyorum. Ama şuanlık pek beklentimi karşılamadı. Ama sürükleyici akıcı olan taraflarıda vardı. Belli bi noktadan sonra olaylar çok karışıktı kim kimdi ya oldu. Çok ortada kaldım savaş kitabı severleri alsın bence ama abartıldığı kadar yoktu kesinlikle. Haşhaş SavaşıR. F. Kuang