Haşhaş Savaşı serisinin 2. Kitabı. Acaba sorun bende mi, diye düşünmeye başladım? Yorumları gördükçe. İkinci kitabı birincidende kötüydü. İlk 100-150 sayfası iyiydi ama artık bıktırıyor sürekli savaş ve detaylı bir biçimde savaş sürekli bir ihanet kimse kimseye iyi değil sonra geri başa sarıyor sürekli bir döngüde ve içimi sıktı yarıda bırakıcaktım sırf seri elimde sonunda acaba nasıl bağlayacaklar diye okudum tavsiye etmiyorum. Benim zevkime hitap edemedi. Ejderha CumhuriyetiEjderha CumhuriyetiR. F. Kuang